Najbliższy termin

  • Ikona kalendarz 27.02.2025r. godz. 10.00.

Cena szkolenia: 399 zł / os. + VAT

  • Nowość

Najlepsze praktyki dla koordynatorów dostępności i postępowanie skargowe – przygotowanie się do sporządzenia raportu w 2025 r. - szkolenie online

Terminy szkolenia:

Ikona zegar Czas trwania: 3-4 godziny

  • Ikona kalendarz 27.02.2025r. godz. 10.00.

W ramach szkolenia otrzymujesz:

  • Ikona certyfikat Certyfikat
  • Ikona materiały Materiały
  • Ikona wideo Nagranie szkolenia dostępne przez 7 dni
  • Ikona dyskusja Sesja QA

Ikona prezentacja Szkolenie online prowadzone na żywo

Cena szkolenia:

399 zł / os. + VAT

Faktura wystawiana jest w dniu szkolenia
z 7-dniowym terminem płatności.

Szkolenie opłacone w 70% lub w całości ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT.

Prowadzący

Daniel Pałyga

Daniel Pałyga

Były Inspektor Pracy w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Opolu. Wieloletni trener, wykładowca na uczelni wyższej, który przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleń. Specjalista z zakresu prawa pracy, legalności zatrudnienia oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Od 1997 związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz najlepszych praktyk […]

Program szkolenia

1. Wyzwania jakie stoją przed koordynatorami dostępności

2. Uwzględnianie osób ze szczególnymi potrzebami w zamówieniach publicznych  

  • wymogi jakie winne być uwzględnione w zakresie potrzeb osób z ograniczeniem dostępności w siwz
  • uwarunkowania zawierania właściwych zapisów w umowach na dostarczenie usług lub dóbr materialnych,
  • zamówienia publiczne w zakresie zapewniania dostępności architektonicznej, cyfrowej oraz  informacyjno – komunikacyjnej

3. W jaki sposób mam zapewniać dostępność w małej jednostce?

4. Planowanie i wdrażanie działań na rzecz poprawienia dostępności

  • podstawowe pojęcia dot. : barier, dostępności, osoby ze szczególnymi potrzebami, – projektowanie oraz usprawniania dla właściwego przeprowadzenia audytu.
  • zakres audytu organizacji,
  • standaryzacja procesów audytowych i kontrolnych dla kilku jednostek lub podmiotów
  • przykłady różnych rozwiązań – wdrożone plany
  • dobre praktyki,
  • przygotowanie się do stworzenia raportu w 2025 roku
  • raport z audytu architektonicznego – warsztaty – jak przeprowadzić taki audyt w swojej jednostce

5. Rola koordynatora ds. dostępności

  • ustanowienie koordynatora w organizacjach – powoływanie, odwoływanie oraz uruchamianie procedur w tym zakresie,
  • status, charakterystyka i wymagane umiejętności koordynatora ds. dostępności,
  • zadania koordynatora lub zespołu ds. dostępności
  • analiza planów i przygotowanie planów na przyszłość
  • współuczestniczenie w tworzeniu planów działania
  • systemy monitorowania już wprowadzanych działań i cykliczne aktualizowanie planów

6. Obowiązki instytucji publicznych – wymagania jakie muszą być realizowane z zakresu dostępności:

  • architektonicznej – pomieszczenia pracy, ciągi komunikacyjne, sale,
  • cyfrowej – strona www., dane na BIP, komunikatory społecznościowe
  • informacyjno – komunikacyjnej – organizacja działań mających na celu efektywną i skuteczną pomoc osobom z ograniczoną dostępnością
  • dostęp alternatywny – jak organizować i zapewniać

7. Możliwość złożenia skargi na brak zapewnienia dostępności

  • wzór wniosku o zapewnienie dostępności
  • składanie wniosku o zapewnienie dostępności alternatywnej
  • procedura rozpatrywania złożonych wniosków o zapewnienie dostępności
  • skarga na brak zapewnienia dostępności i postępowanie prowadzone przez Prezesa PFRON
  • podmioty uprawnione do złożenia skargi

8. Kary za brak zapewnienia dostępności

Co o naszych szkoleniach mówią inni

Ikona cytat

"Szkolenie było bardzo pouczające. Zdobytą wiedzę mogłem od razu zastosować w pracy. Szczególnie cenne były informacje na temat zabezpieczania danych w procesie e-doręczeń. Polecam każdemu, kto chce być na bieżąco z obowiązującymi przepisami!"

Jan Kowalski, Specjalista ds. Compliance.
Ikona cytat

"Bardzo dobrze przygotowane szkolenie z jasno przekazanymi, praktycznymi informacjami. Trener wykazał się głęboką wiedzą i umiejętnością jej przekazywania. Zajęcia interaktywne i studia przypadków pomogły mi lepiej zrozumieć temat."

Ewa Nowak, Kierownik Działu IT.
Ikona cytat

"Jestem pod wrażeniem, jak kompleksowo szkolenie objęło temat e-doręczeń. Wszystkie materiały były aktualne i bardzo dobrze opracowane. Cieszę się, że wzięłam udział, bo czuję się teraz dużo pewniej w zarządzaniu e-doręczeniami w mojej firmie."

Marta Zielińska, Menadżer ds. operacyjnych.

Następne kroki

Ikona zgłoszenie

Wyślij zgłoszenie

Ikona strzałka w prawo
Ikona rejestracja

W ciągu 24h otrzymasz potwierdzenie zapisania na szkolenie

Ikona strzałka w prawo
Ikona adres url

Dzień przed szkoleniem otrzymasz link do platformy

Ikona strzałka w prawo
Ikona certyfikat

W dniu szkolenia otrzymasz materiały, certyfikat i fakturę

Dołącz do szkolenia online




    Wybierz nazwę szkolenia

    Wybierz termin szkolenia

    Typ klienta

    Dane do faktury

    NIP (wymagane)

    Nabywca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Odbiorca

    Nazwa instytucji (wymagane)

    Ulica, numer domu/budynku, numer mieszkania (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod Pocztowy (wymagane)

    Oświadczam, że uczestnictwo w zamówionym szkoleniu opłacone jest w 70% lub w całości ze środków publicznych:


    Dane uczestnika

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Numer telefonu (wymagane)

    Kod rabatowy

    Voucher

    Zgody



    Dodatkowe informacje

    Administratorem Twoich danych osobowych, jest:
    Verte Katarzyna Bielecka z siedzibą ul. 1 Maja 3A/6, 55-100 Trzebnica.

    Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji szkolenia/konferencji, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji szkolenia/konferencji, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem pod adresem: biuro@centrumverte.pl.